piątek, 18 maja 2012

**THE END**


**2 lata później**
Moje życie obróciło się o 180 stopni. Mieszkam z Niallem i Darcy w naszym nowym mieszkaniu tuż obok domu 'direction'. Układa nam się dobrze pomimo sprzeczek i zazdrości. Niall idealnie wpasował się w rolę ojca.Paula musiała wrócić na rok do Polski i przez to rozstała się z Zaynem po powrocie zostali jak najlepszymi przyjaciółmi.Dlaczego musiała wrócić? Mama kazała zdać jej ostatni rok który zaniedbała w szkole . Ja całe szczęście miałam to już za sobą .  , Paula znalazła sobie nowego chłopaka Davida a Zayn nową dziewczynę Agathe.Muszę przyznać , że dziwnie mi się patrzy na nich jako 'nie' parę .Byli wprost dla siebie stworzeni owszem były różne kłótnie ,ale to wynikało z tego , że się kochali.
Nadal czuję między nimi chemię.
Louis nadal jest jest z Destiny i muszę przyznać , że są idealną parą  , Dess stała mi się bardzo bliska pomagałam jej w różnych sytuacjach i tych rodzinnych i tych związanymi z fankami które na początku nie mogły się przyzwyczaić do niej. Harry no właśnie Harry .
Przez kilka kolejnych tygodni po 'zerwaniu' był całkiem nieswój. Niby cieszył się z mojego szczęścia , ale i tak to nie był ten sam Harry. Z jakimś czasem przeszło mu i nawet znalazł dziewczynę. Związek nie trwał ten długo bo dziewczyna nie była przygotowana psychicznie na związek z gwiazdą i każdy hejt trafiał jej prosto do serca.Harry jak najbardziej pozostał moim najlepszym przyjacielem , każdy swój czas wolny gdy Niall był zajęty bądź gdy miałam na to ochotę spędzałam z Harrym w naszym ulubionym parku bądź w jakiejś knajpce.Alicja i Liam nie są razem.Ciągłe kłótnie i zazdrość .Alicja nadal mieszka w Londynie i tutaj znalazła pracę.Alicja można powiedzieć , że oddaliła się trochę ode mnie i nie jesteśmy już tymi samymi najlepszymi przyjaciółmi. Paula dostała się na studia w okolicy Londynu.
Przez czas kiedy chłopacy mieli trasy , wywiady ,sesje wracałam do Polski razem z Darcy Paulą i Alicją. Nie chciałyśmy przeszkadzać aż tak chłopakom w ich karierze. Fanki w zupełności zaakceptowały nasz związek i dziecko. Cieszyły się każdym tweetem wysłanym przez Nialla lub Harrego czy kogoś innego o naszej królewnie. Zachwycały się jej piękną urodą . Moja mama w końcu ułożyła sobie życie , wyszła za mąż za Jake'a. Pojechaliśmy razem  z dziewczynami i chłopakami do niej na wesele ,przy czy mnie obyło się bez  wielkiego szumu wokół chłopców. Chłopcy na moją i dziewczyn prośbę za zgodą Paula  zrobili mały koncert w Gdańsku. Chociaż nie wiem czy można to było nazwać małym koncertem .Istne szaleństwo się działo podczas tamtego dnia 22 maja 2013 roku , ten dzień na pewno zostanie zapamiętany przez fanki.Londyńskie życie o wiele bardziej   spodobało  mi się niż to nudne w Polsce. Wiele możliwości i marzeń które zostały spełnione. Mówiłam już kiedyś , że zawsze chciałam być modelką ? Jak nie to teraz wam mówię . W jeden dzień zmieniła się moja 'kariera'. Teraz przynajmniej 3 razy w miesiącu chodzę na pokazach czy też biorę udział w różnych sesjach dla najlepszych marek ciuchów . Pewnie dziwnie to brzmi , albo wydaje się , że wykorzystałam Nialla dla kariery i pieniędzy co nie jest w żadnym stopniu prawdą . Niall rozpieszcza małą jak tylko potrafi tak jak i reszta chłopców. Imię dla naszej ślicznotki wybrał Harry. Nie uwierzycie kto nas ostatnio odwiedził z prezentem dla Darcy . Ali , tak ta sama Ali która próbowała odebrać mi mojego Niallera, przyniosła prezent dla małej i dla nas co nas ogromnie zdziwiło. Ostatnio zaczęłam z nią normalnie rozmawiać , przeprosiła nas za wszystko. Nigdy bym nie uwierzyła gdyby ktoś opowiedział mi co będę robiła za te kilka lat wyśmiałabym go prosto w twarz. Ale jednak marzenia się spełniają , czasem po prostu przez pójście do MSC albo to Tesco w Londynie. Brzmi banalnie , ale się sprawdza.



DARCY.




**
wiem , wiele osób myślało , że jeszcze poprowadzę bloga.
ale jednak nie bo mam w planach za kilka dni zacząć nową historię.mam nadzieję , że też będziecie czytać i nie macie mi za złe, że tak to zakończyłam :<
DZIĘKUJE WAM ZA PONAD 20000 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ PONAD 500 KOMENTARZY I 13 OBSERWATORÓW  :3 \KOCHAM WAS !!! ♥♥♥

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

normalnie się rozpłakałam jak to czytała.. kochanie dasz linka do następnego bloga .. na pewno będę czytać , ale pamiętaj , że żadne inne opowiadanie nie zastąpi mi tego <3 Kocham ten blogi <3 Opowiadanie najlepsze ;* Słoneczko nie poddawaj się i pisz dalej , bo wychodzi Ci to znakomicie <3 /Gośka

ALEX&LAURA pisze...

na pewno będę pisała , juto już prolog:3 na szlachcie podam linka: 3

Anonimowy pisze...

Dziękuję ;* Jesteś wielka <3 /Gośka

Anonimowy pisze...

trochę smutno że kończy się ta historia no ale przecież będzie nowa:D Kocham cię i dziękuję za twój wysiłek, pracę i ogólnie że chciało ci się pisać te wszystkie rozdziały:3

Marta pisze...

my też cię Kochamy i dziękujemy za wspaniałe 36 rozdziałów ♥


zapraszam do mnie http://directionersx8.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Prosze czy następna może być o Hazzie bo było mi tak go żal jak to czytałam ;) Ale rozdził i całe opowiadanie zajebiste ;)

Anonimowy pisze...

Ten blog jest zajebiste . czekam na nowe opowiadanie .. ale te na zawsze zostanie mi w pamieci :D :*

My world pisze...

Jaka słodka *.* Jeju, zaskoczyłaś mnie tym zakończeniem, nawet trochę się tym wszytskim wzruszyłam :C Czekam na nową historię!<3