wtorek, 1 maja 2012

ROZDZIAŁ XXVIII + BOHATEROWIE .

**Laura**
W najtrudniejszych dla mnie chwilach Harry był razem ze mną.Cieszyłam się , że mam przy sobie taką osobę która mnie wesprze w każdej chwili.Kim ona jest ?Przyjacielem czy czymś więcej nie mam pojęcia , ale Harry coraz bardziej mnie pociąga.Przy nim czuję , że żyję?To brzmi dziwnie i banalnie i pewnie każdy tak mówi , ale to jest prawda.Mogę z nim zrobić wszystko , on zrobi ze mną wszystko.Będę miała ochotę skoczyć na bank , pójdzie ze mną będę miała ochotę na wesołe miasteczko on ze mną pójdzie.Brzmi to jakby on był dla mnie jakimś pieskiem na posyłki , ale tak nie jest.Od kilku ostatnich dni Harry zachowywał się inaczej wobec mnie ,nie traktował mnie jak dziewczynę swojego kumpla tylko jak naprawdę kogoś bliskiego.Niall zjebał po całej linii dałam mu ostatnią szansę a tej jak zwykle to spieprzył jeszcze bezczelnie kłamał , że nic nie pamięta i na pewno do takiego czegoś nie doszło.Poranna kłótnia dała mi wiele do myślenia.Może to Niall jest moją miłością do końca życia?Może nie powinnam z nim się wiązać tylko z zupełnie inną osobą z jego otoczenia.Będę starała się zapomnieć o przeżyciach z Niallem.Oczywiście wiem , że Niall i Hazza to przyjaciele  i tak pozostanie , ale może Niall też sobie znajdzie kogoś?Albo wybaczę mu i do niego wrócę.Moją głowę rozsadzało miliony myśli które przerwał słodki głos Harolda.
-chcesz coś do picia ?
Po czym wstał i ruszył wolnym krokiem do lodówki.Wlekł się jak żółw a to podobno ja jestem w ciąży.
-zrobisz mi kakao? - zapytałam
-oczywiście , już się robi a coś do jedzenia chcesz?
-a coś proponuujesz? 
-a może coś zamówimy bo ja nie jestem dobry w kuchni.
-zgadzam się. 
Przyniósł zrobione kakao i podał ulotkę z pobliskiej pizzerii.
Po krótkiej negocjacji wybraliśmy zgodnie dużą pizzę z podwójnym serem , salami i pieczarkami.
Harry chciał z krewetkami i czymś tam ,ale ja nienawidzę pizzy z owocami morza i innymi duperelami.
Siedzieliśmy wtuleni w siebie wsłuchując się w słowa piosenki..
I'm out of touch , I'm out of love
I'll pick you up when you're getting down 
and out of all these things I've done
I think I love you better now.
-Harry dziękuję Ci .
Spojrzałam na niego z wielką radością  on patrzał na mnie tak jakby z miłością?Jego zielone oczy wariowały jak szalone.Moje serce wariowało , dlaczego on tak na mnie działa ?Przecież ja kocham Nialla.Nasze twarze były coraz bliżej siebie , dzieliło je zaledwie kilka milimetrów....już mieliśmy je złączyć a tu pukanie do drzwi.
-to pewnie pizza - krzyknęłam i szybko wstałam.
Nie wiem dlaczego to zrobiłam powinnam go pocałować.
Zjedliśmy w spokoju pizzę w tv akurat leciała 'klątwa'.
Nie lubię horrorów ale dla Harrego mogłam się poświęcić .
Nadal leżeliśmy wtuleni w siebie.
-pamiętasz na czym skończyliśmy ? -zapytałam poruszając brwiami
I stało się Harry zatopił swoje usta w moich.Czułam  się jak w niebie.Robił to z taką delikatnością a za razem z lekka dziko.
-dziękuje - szepnęłam mu do ucha.
-to ja dziękuje - podesłał mi swój wielki uśmiech.
-za co ?
-za to , że mogę być przy Tobie.
Resztę wieczora spędziliśmy mało aktywnie bo cały czas przed telewizorem coś jedząc.Nawiasem mówiąc raj dla mnie.Nigdy nie byłam osobą zbyt aktywną wolałam wylegiwać się przed telewizorem lub leżeć w łóżku z laptopem na kolanach.
Harry potrafił poprawić mi humor jak nikt inny.Jednak nadal nie wiem co do kogo czuję.Niall zachował się jak ostatni kretyn pod wpływem alkoholu ale sam fakt zrobił znowu to samo.To była dla niego ostatnia szansa której nie wykorzystał.Potrafił dać się omotać każdej dziewczynie która powie mu kilka miłych słówek bądź kiedy ma duże cycki i tak zwany tyłek dobrej klasy.Harry zaś chyba taki nie był ,był czuły i romantyczny.Potrafił omotać i zakręcić w głowie jak nikt inny a całuje jak bóg .Robiłam się coraz bardziej senna ,Harry najwidoczniej to zauważył bo od razu zaproponował pójście do pokoju.Weszliśmy do mojego pokoju ja przebrałam się w piżamę a Harry rozebrał się do bokserek.Położyliśmy się w łóżku i po krótkiej chwili zasnęliśmy w swoich objęciach.


***
przepraszam może wiele osób wyobrażało sobie właśnie tych początkujących bohaterów ,ale ja postanowiłam ich zmienić mam nadzieję, że to nic nie zmieni i dalej będziecie czytać:) 






EDIT BOHATERÓW :


LAURA


PAULA

ALICJA
JESSICA
DESTINY (NOWA)
LIAM ,NIALL ,LOUIS ,ZAYN , HARRY .

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajne.....ale i tak wolałabym, gdyby Laura była Nial'em. Rozumiem, jak się chłopak nawali to wariuje, ale może zaczołby miej pić..to by wyszło na dobre.???
Wolałabym gdyby Harry zakochał się w kimś innym, a nie w Laurze.
I żeby Niall był przy Laurze cały czas, niech teraz zrobi coś co będzie oznaczać, że Laura do niego wróci. Niech Niall już jej nie zawiedzie, niech pogodzi się z tym, że Laura jest w ciąży. Harry nie pasuje mi do roli ojca, natomiast Niall tak.
Poza tym blog byłby spoko.
A i co do Liama i Alicji....koniec związku Danielle z Liam'em. Zayn i Paulą niech się ogarną i przestaną się kłócić...wtedy będzie cały HAPPY AND ! <3

Anonimowy pisze...

Nie zgadzam się z komentarzem wyżej.. Tak jak piszesz teraz jest świetnie .. Harry i Laura i wgl dla mnie to idealna para i Harry pasuje do roli ojca jest taki kochany i opiekunczy opiekuję sie laurą gdy jest w ciązy a Niall zmarnował swoją szanse na bycie z Laurą i zachował sie jak dupek po raz kolejny ja zdradzając.. Fajnie że Harry pocałował się z Laurą może prześpią się ze sobą ? Hmm fajnie by było .. Tak tak directionerki są zboczone xdd :D Pozdrawiam Cie! i Kocham twojego bloga ! <33

Anonimowy pisze...

Ja tam robie se nadzieje że ten Sms od jess był nie prawdą i że oni tego nie zrobili. Wole żeby to niall wychował własne baby z laurą, a Liam niech nie zrywa z Daniell, przecież to trochę dziwne że Laura jej siostra i koleżanka chodzą wszystkie z nimi.Ale to tylko moje zdanie

Anonimowy pisze...

Niall + Laura! :D

Anonimowy pisze...

Harry +Laura :D

Anonimowy pisze...

świetne:D trzymaj tak dalej:) a ja jestem za Hazza+Laura

Anonimowy pisze...

Emmm . Ja wole żeby Hazza był z Laurą . A Niall . hmmm . ;d
~Olii

Natalia ♥ pisze...

Trzymaj tak dalej. Według mnie bardzo dobrze piszesz.
Niech Harry będzie z Laurą, bo Niall okazał się dupkiem .. Laura tyle razy dawała mu szansę, a on wszystko zepsuł. Co z tego, że był nietrzeźwy ..? To nie oznacza, że musiał to robić z każdą. Moim zdaniem Harry jest bardziej odpowiedzialny niż Niall i to on powinien wychowywać dziecko Laury. To, że Hazza opiekuje się nią świadczy o jego odpowiedzialności i dojrzałości.
To moje zdanie, ale każdy może mieć inne :D
Zrobisz jak uważasz. Świetnie piszesz ♥
Harry +Laura ♥

My world pisze...

Ja uważam, że Laura powinna spróbować z Harry'm, i mam nadzieję, że tak się stanie :D Na prawdę świetny blog <3 Czytam na bieżąco :* - Ania

Anonimowy pisze...

Jakby połączyć imiona Laura i Harry to wychodzi Larry!!! <3 Ja uważam że fajnie by było jakby Hazza był z Laurą...:)

Anonimowy pisze...

*omm* Laura i Harry <3
świeetnie piszesz . czemu tak mało rozdziałów dodajesz i takie krótkie ? :c czeeekam na następny <3

Marta pisze...

świetny jak zwykle czekam na następny ♥

http://directionersx8.blogspot.com/ zapraszam do mnie ; d

Anonimowy pisze...

Mogła by laura spróbować z Harrym, ale żeby wróciła do niall'a. Taki układ pasuje