poniedziałek, 14 maja 2012

XXXV

**tydzień później**
Obudziła mnie pielęgniarka która przyszła zrobić mojej córeczce ostatnie badania. Przez ten cały tydzień Niall przychodził codziennie tak jak i reszta.Martwiło mnie tylko to dlaczego Harry nie może przyjechać , rozmawiałam z nim kilka dni w tygodniu ten mówił tylko ,że ma ważne sprawy rodzinne i poprosił o przesłanie zdjęcia dziecka.Obiecał , że wróci za kilka dni.Pielęgniarka porobiła ostatnie badania dziecku aby stwierdzić czy może bezpiecznie wrócić do domu , wypytywała mnie także o to czy dziecko będzie miało dobre warunki w domu i czy nic mu nie zagraża odpowiedziałam jej dokładnie na pytanie a ta opuściła salę i poszła  do   lekarza zrobić jeszcze jakąś ostatnią konsultację czy coś. Ja wstałam z łóżka bo już bezproblemowo mogłam to robić i ubrałam rzeczy które Niall wczoraj mi przywiózł mogłam to zrobić spokojnie bo nasza jeszcze bezimienna córeczka spała. Niall obiecał , że przyjedzie po mnie punkt 12:OO więc zostało mi jeszcze jakieś 15 minut więc zdążę zjeść szpitalne śniadanie które zostało przyniesione o 10:00 jak jeszcze spałam i które jest już zimne , ale jestem strasznie głodna i muszę się poświęcić dla pokarmu naszej księżniczki.Zjadłam małe i niezbyt smaczne kanapki z serkiem naturalnym , nie wiem po co biorą te wszystkie podatki i tak dalej skoro nawet nie mogą dobrze nakarmić w szpitalach .Niall przyszedł i od razu podszedł do naszego dzidziusia który leżał jeszcze w inkubatorze i zaraz miał być z niego wyciągnięty  a dopiero później do mnie .
Przywitał mnie wielkim buziakiem po czym od razu zabrał się za moje walizki i zniósł je do samochodu Louisa. Ja w tym czasie poszłam po lekarza aby wyciągnął malucha i przy okazji zahaczyłam o wypis. Niall przywiózł nosidełko do którego włożyłam niemowlę. Nie obyło się bez ostrzeżeń lekarza , mamy stawiać się na obserwacji przynajmniej raz w tygodniu.  Wzięłam nosidełko za 'ramię' i udałam się w kierunku windy przy której stał Niall i od razu odebrał mi nosidełko twierdził , że nie mogę się przemęczać.Wyszliśmy ze szpitali i udaliśmy się do samochodu Louisa w którym siedział on i Destiny.  No właśnie Destiny jest cudowną dziewczyną  ,znam ją calutki tydzień , ale wiem że pasują do siebie z Louisem jak nikt inny , ma fajny charakter i jest strasznie przemiła. Przywitaliśmy się z Lou i Dess po czym od razu wsiedliśmy na tyły samochodu. Niall nie puszczał małej która leżała w nosidełku , zachowywał się jak kochający tatuś którego jeszcze nie znałam . Wszyscy znajomi strasznie podziwiali naszą córeczkę ,zachwycali się i robili zdjęcia. Fanki powoli się domyślały chociaż próbowałam ukryć brzuch najwidoczniej mi to nie wychodziło .Niall musi się wziąć w końcu w garść i powiedzieć im o tym . Paul jak się dowiedział nie był zadowolony wręcz wściekły był ,ale po jakimś czasie uspokoił się i cieszył się , że zostanie wujkiem. Na twitterze często spotykam się z różnymi hejtami w moją stronę , staram się nie przejmować ,ale to naprawdę boli oczywiście jest masa pozytywnych komentarzy i tak dalej oni nadal myślą , że jestem z Niallem i cały czas z nim byłam nie wiedzieli , że byłam z Harry m bo gdyby się dowiedzieli na pewno by mi nie dali żyć. Za 2 dni przyjeżdża moja mama bo ma do mnie i do Pauli ważną sprawę , Niall strasznie się cieszy bo chcę znowu zjeść u niej obiad.Dojechaliśmy do domu gdzie przywitali nas od razu Zayn Paula Liam i Alicja która od razu do mnie podbiegła i mocno przytuliła. Przywitałam się też z Liam'em któremu szepnęłam na ucho ' postarałeś się '  a ten tylko się uśmiechnął . Weszliśmy do domu , postanowiłam iść do pokoju Nialla bo moje rzeczy są nadal u mnie , ale Niall nie pozwolił mi iść na górę powiedział ' dopiero jak będę mógł iść z Tobą'. Ciężko jest nam ukrywać nasze uczucia przy reszcie która nadal myśli ,że jestem z Harrym. Niall poprosił Paulę i Zayna aby przypilnowali małą a mnie pociągnął na górę . Złapał mnie za rękę i ciągnął do ' gospodarczego' w którym znajdowały się sprzęty muzyczne i inne duperele ,ale nie tym razem . Niall otworzył drzwi a moja twarz zrobiła się strasznie rozpromieniona . Przed moimi oczami ukazał się śliczny dziecięcy pokój. Ściany różowe z ciemniejszego odcieniu różu motylkami. Stało tam dziecięce łóżeczko ,szafka , 
przewijak , krzesełko do karmienia , mały nocniczek . Wszystko idealne wprost dla dziewczynki .Istny raj , w moim oku zakręciła się łezka , Niall ją zauważył i mocno mnie przytulił 
-dziękuje Ci - szepnęłam mu na ucho.
-to ja Ci dziękuję , że jesteś i , że ja mogę być przy Tobie i naszym dziecku .
Zeszliśmy na dół by sprawdzić czy nasze dziecko jest w pełni zdrowe na szczęście było. Ale w salonie stała jeszcze jedna niespodzianka a mianowicie wielki różowy wózek .
- jest śliczny -krzyknęłam w miarę cicho
- to od nas - od krzyczeli równie cicho.
-DZIĘKUJE WAM , jesteście najwspanialszymi przyjaciółmi na świecie .
Alicja i Liam strasznie błagali o to żeby zająć się małą i chcieli dać nam dzień wolnego więc postanowiliśmy go wykorzystać.
Wyszliśmy na miasto. Chodziliśmy po mieście , próbując ukryć nasze uczucia aby nie zrobiono nam żadnego zdjęcia czy coś bo jakby Harry się dowiedział . Nie chcę nawet o tym myśleć. 
Chodziliśmy po całym centrum Londynu i napotkaliśmy się na sklep dla niemowląt od razu mój wzrok przykuły piękne różowe śpioszki postanowiliśmy z Niallem wejść i je kupić . Zdziwiło mnie jak Niall zrobił mi zdjęcie gdy akurat je podnosiłam. 
-no co ty wariacie ? teraz cały czas zdjęcia będziesz mi robił - zaśmiałam się .
-żebyś wiedziała - posłał mi figlarny uśmiech.
Po zrobieniu zdjęcia od razu zaczął grzebać coś w swoim telefonie ja w tym czasie poszłam zapłacić za śpioszki , ale podbiegł Niall uparł się i zapłacił za mnie./
Zaczęło burczeć mi w brzuchu tak jak i Niallowi więc udaliśmy się do Nando's. Niall był tam dość znany bo gdy od razu weszliśmy wszyscy krzyknęli 'cześć Niall , długo Cię nie było' .Usiedliśmy przy jednym ze stolików i zamówiliśmy zamówienia na które czekaliśmy jakieś 15 minut. Podczas jedzenia posiłku dostałam sms'a od jednej z fanek której dałam numer przy spotkaniu w MSC.Sms o treści 'nazwij ją Samantha'. Po przeczytaniu smsa od razu spojrzałam na Nialla który podejrzanie się uśmiechał i grzebał coś w telefonie
-coś przeskrobał ? 
-nic , czytam propozycje imion dla naszej królewny.
-jakie znowu propozycje? 
-na twitterze, jest ich masa -posłał mi oczko.
Od razu postanowiłam wejść na tt w komórce. Niall oszalał pomyślałam. Na twitterze dodał zdjęcie z śpioszkami zrobione dziś w sklepie z podpisem ' to dla naszej jeszcze bezimiennej córeczki  , jakieś propozycje kochane? ' Niall niekiedy naprawdę potrafi słodzić fankom. Te to mają szczęście , z tych wszystkich pomysłów imion najbardziej spodobało mi się Cassie ,  Lea  , Darcy , Lily ,  Madison  , Magan , Bianca , Charlotte , Sophie, Olivia , Grace , Katie , Ashley , Mia , Libby , Louise. Sama nie wiem , jeszcze został Harry i reszta do podjęcia decyzji .


.


***
PODAŁAM TE IMIONA BO CHCĘ ABYŚCIE WYBRAŁY KTÓREŚ Z NICH .

1 Cassie 
2  Lea  
3 Darcy 
4 Lily
5 Madison
6 Megan 
7 Bianca 
8 Charlotte
9 Sophie
10 Olivia 
11 Grace 
12 Katie 
13 Ashley 
14 Mia 
15 Libby


16 Louise


i jak które ? piszcie w komentarzach :>>


+ 15 komentarzy = następny rozdział :<


+ piszecie , że prosiłam o szczere opinie .
tak wiem , ale ja mam słabą psychikę i zabolało mnie to .
po za tym i tak wcześniej myślałam o zawieszeniu bloga , ale jesteście wspaniałe i dla was moje kochane czytelniczki zostaję :3 i przepraszam , że na takim dziwnym tle , ale nie mogę tego zmienić : <

24 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziekuj,ę ;) NIech Harry znajdzie sobie inną :* Wszystkie imona są extra więc nie mogę się zdecydować :D

Anonimowy pisze...

katie :D

Anonimowy pisze...

MEGAN

Anonimowy pisze...

Fajniutki rozdział czekam na kolejny :D Ja proponuję żeby Haruśs wrócił do Laury .. i imię dla małej podoba mi sie LEA :) <3

Anonimowy pisze...

Mi najbardziej podoba się imię Louise.:D Świetny rozdział:*

Anonimowy pisze...

Cassie albo Mia ; )

Anonimowy pisze...

Mia, Mia, Mia ♥

Anonimowy pisze...

Mia :D

Unknown pisze...

Miaa .!!

Pisz słoonkooo <3

Anonimowy pisze...

Olivia <3 M dziękujemy za wszystko słońce ! <3 /Gośka

Anonimowy pisze...

3. DARCY

Anonimowy pisze...

Darcy

Anonimowy pisze...

darcy
mia

Anonimowy pisze...

Libby , Darcy , Mia , Grace .
Najlepiej Darcy .

Anonimowy pisze...

super rozdział <3 a imię albo Louise albo Sophie ;) ;***********

Angelika :D pisze...

Super rozdział :D
9. Sophie ;)

imRebelAngel pisze...

Katie :DD

My world pisze...

Hm.. Moim zdaniem, Libby :D Jestem ciekawa co się dzieje z Harry'm, ale mam nadzieję, że już w następnym rozdziale pojawi się on :D

Marta pisze...

ja myślę że albo Lily albo Bianca

a co do rozdziału to jest super ^^


http://directionersx8.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Świetny rozdział :) nazwij Mia ♥

Anonimowy pisze...

super rozdział, a nazwij małą
LILY,
KATIE
lub
LIBBY
:)

D. pisze...

Mia, Liby. te mi się podobają. zapraszam do mnie http://onedirectionlovestory1d.blogspot.com/

Oleczkaaa101 pisze...

Louise < 3

Anonimowy pisze...

Olivia <3 <3 <3
+ świetny bloog :)